marți, 20 februarie 2018

Dragostea da putere!


Regasirea blogului pierdut!

A trecut timpul . Azi mi-am amintit ca undeva in trecut am inceput un blog. Si atunci stiam ca viata e frumoasa daca alegi sa o privesti frumos.
L-am cautat...si m-am bucurat când l-am gasit. A fost un pic mai greu cu parola sa mi-o amintesc . Dar iata ca am reusit  si acum scriu din nou in acest blog.
    In tot acest timp , am invatat sa multumesc vietii pentru toate experientele si sentimentele prin care m-a purtat. Atat cele pozitive cat di cele negative , au lucrat la cladirea fiintei mele.
Mult timp nu am inteles, am fost suparata pe anumite persoane care in opinia mea vroiau sa imi faca rau . Dupa mult timp , ani de zile, am inteles ca de fapt acele persoane m-au ajutat cel mai mult , fara sa isi dea seama. M-au obligat ...mi-au obligat corpul si mintea , sa devina mai puternice, sa ma focusez eu imsumi pe corpul si pe sentimentele mele, sa le constientizez, sa le aud si sa le ascult.
  Multumesc pentru fiecare invatatura, indiferent cum o primesc.

   " Fiecare ofera ceea ce are in inima"
Acest citat ma ajuta de nenumarate ori. Daca inainte numaram pana la 10 in gand inainte sa reactionez, acum imi spun asta. Nu intotdeauna are efect , cum nici numaratul nu reusea intotdeauna, dar exersez...si in majoritatea cazurilor reusesc :)

   Viata e frumoasa!
" Fa RAI din ce ai"

Niciun comentariu: