duminică, 24 octombrie 2010

Te iubesc tati! Te iubesc mami!

Ce-a mai mare împlinire a unui om pe pământ, fie el femeie sau bărbat, e copilaşul lui. Nu îţi dai seama decât în momentul în care il ţii pentru prima dată în braţe! Eu nu l-am ţinut încă ,pentru că nu am avut ce ...dar sper să se întample în curand.
Abia acum începem să înţelegem atitudinea părinţilor faţă de copii lor...acea atitudine cu care nu eram de acord în copilărie şi împotriva căreia ne revoltam.De cîte ori nu am  auzit din gura părinţilor că ne vor binele şi de aceea nu ne permit să plecăm ..nu ştiu unde( unde vroiam noi ..undeva cu gaşca sau cu prietenul...) , noi nu îi întelegeam şi credeam că sunt răi.Tot de atâtea ori ,îmi zicea mama că o să înţeleg când o să cresc mare....când voi avea şi eu un copil.
 Încă nu am un copil dar am început să le înţeleg atitudinea ...şi le mulţumesc din inimă pentru educaţia dată. Sunt tare mândra de ei !
                                 Vă iubesc atât de mult!



Niciun comentariu: