joi, 10 decembrie 2009

Darko - Bine ai venit acasa!

Pana la urma am gasit numele care sa i se potriveasca...DARKO. Am cautat mult...peste tot...nimic nu imi placea...

Toate numele pe care le-am gasit pe net si prin reviste...mi se parea ca nu i se potrivesc...Vroiam sa fie ca regele junglei (eu sunt leoaica:) )... sa fie regele curtii noastre. Vroiam ceva puternic , cum va fi si el cand va fi mare ...si am gasit: DARKO.
L-am adus acasa, desi castelul lui nu era gata inca...si era asa de mic printre materialele acelea de abia il zareai.
Cum afara deja venea frigul si nu am reusit sa finalizam cusca lui ...doar ziua statea afara , iar seara venea cu noi in casa. Iti venea sa il mananci...sa nu mai faci nimic alceva, doar sa te joci cu el. Si avea atata chef de joaca , de parca noi eram familia lui de cand lumea. Noaptea mai erau probleme...cand trebuia sa stea singur.
In prima lui zi , in curtea noastra, a latrat la Cleo, catelusa vecinilor. Nu imi venea sa cred...Maya nu a latrat decat dupa foarte mult timp....ea latra foarte rar. Darko latra si inca latra la straini cand se apropie de gard.
Era cat un ghem de ata...ca iti venea sa il tii doar in brate...sa nu faci nimic alceva...si are niste ochisori ..smecheri ...te urmaresc asa pe sub pleope ...

Toata lumea la indragit din prima clipa:



Si dintre toti , eu si Radu il iubim cel mai mult. L-am iubit din prima clipa...cand l-am vazut impreuna cu fratii lui... era cel mai curios si mai indraznet!
Dar sa mai pun cateva poze din primele zile cand l-am adus acasa . Pozele spun mai mult decat toate cuvintele pe care le-as putea enumera aici.








DARKO..cel mai nazdravan...capteaza atentia tuturor musafirilor nostri!


Baita am facut ...acum hai la joaca...



Niciun comentariu: